FANDOM

Acest articol conține informații cu privire la un personaj din serialul HBO intitulat „Urzeala tronurilor”. Pentru cealaltă versiune a acestuia, vezi: Roose Bolton (carte).

Lord Roose Bolton a fost capul Casei Bolton și Lord de Dreadfort.

De-a lungul seriei Edit

Roose este capul Casei Bolton, o familie de vasali care susţine Casa Stark de Winterfell. El este Lordul de Dreadfort. Roose este mândru de sigiliul Casei sale: omul jupuit.
Deşi tortura este interzisă în Nord, familia lui este cunoscută pentru felul în care îşi pedepseau inamicii, prin jupuirea pielii. Roose a luptat pentru Lordul Eddard Stark în timpul rebeliunii lui Robert şi a dovedit că este un adevărat soldat în timpul bătăliei de la Trident.[1]

Sezonul 1Edit

Casa Bolton se numără printre forțele ce alcătuiesc armata lui Robb Stark care, odată cu închiderea și executarea Lordului Eddard Stark, mărșăluiesc spre sud pentru a se lupta cu lanisterii.[2][3] Robb este proclamat Rege al Nordului de către vasalii săi după moartea lui Eddard Stark, eveniment la care acesta nu este prezent.[3]

Sezonul 6Edit

Cu prilejul felicitării fiului său pentru victoria obținută împotriva lui Stannis Baratheon, îi reamintește că, prin căsătoria lui Ramsay cu Sansa Stark, au trădat Casa Lannister.[4]

Apariții Edit

Sezonul 2 (4/10)

Sezonul 3 (7/10)

Sezonul 4 (2/10)

Sezonul 5 (9/10)

Sezonul 6 (2/10)

Referințe Edit