FANDOM

Nu existã dreptate pe lume, dacã n-o facem noi. Ți-ai iubit familia. Rãzbunã-i.
―Littlefinger către Sansa[src]
Lordul Petyr Baelish, cunoscut și ca Degețel, este un personaj prezent în sezoanele 1, 2, 3, 4, 5, 6. Acesta este interpretat de actorul Aidan Gillen, debutând în episodul "Lord Snow". Petyr Baelish a fost Stăpânul din Coin și unul dintre membrii Miculului Consiliu al Regelui.

Citate Edit

Amândoi vindem fantezii, frate Lancel. Numai cã ale mele sunt distractive.
―Littlefinger către Lancel[src]
Când am de luat o decizie, închid ochii și vãd aceeași imagine. Ori de câte ori mã hotãrãsc asupra unei acțiuni, mã întreb: va contribui aceastã acțiune la adeverirea acestei imagini? Mi-o va scoate din minte și o va sãdi în lume? Și acționez doar dacã rãspunsul e da. Imaginea mea pe Tronul de Fier, cu tine alãturi de mine.
―Petyr Baelish către Sansa Stark[src]
Petyr Baelish: „Vestea despre soarta bãtãliei se va rãspândi prin Cele Șapte Regate. Mi-am declarat susținerea pentru Casa Stark, sã audã toatã lumea.
Sansa Stark: „Ai mai susținut și alte case, Lord Baelish. Nu te-a împiedicat niciodatã sã-ți urmãrești propriile interese.
Petyr Baelish: „Trecutul e trecut. Poți sã-l jelești sau te poți pregãti pentru viitor. Tu, dragostea mea, ești viitorul Casei Stark. Pe cine ar trebui sã urmeze Nordul? Pe fiica legitimã a lui Ned și Catelyn Stark, nãscutã aici la Winterfell, sau pe un bastard orfan de mamã, nãscut în Sud?
— Petyr Baelish și Sansa Stark[src]

Apariții Edit

Format:Sezonul 1 Format:Sezonul 2 Format:Sezonul 3 Format:Sezonul 4 Format:Sezonul 5 Format:Sezonul 6

Lord: Lord Petyr Baelish Moștenitor: Nimeni
House-Baelish-Main-Shield
Reședință: Eyrie (regență) / Castel Baelish fără nume / Harrenhal (nominal) Tărâm: Valea lui Arryn / Riverlands (nominal)
Titlu(ri): Lord de Harrenhal
Membri decedați:Baelish · Baelish · Baelish
Curte:Lothor Brune · Olyvar · {Ros}

Pagina folosește material preluat, tradus și/sau adaptat de la Game of Thrones Wiki. Licența este CC-BY-SA, asemenea celei sub care este distribuit conținutul de la Urzeala tronurilor Wiki.