Materialul a fost preluat și tradus de pe AWOIAF. Asemenea originalului, conținutul este disponibil sub CC-BY-SA. Materialul a fost preluat și tradus de pe Game of Thrones Wiki. Asemenea originalului, conținutul este disponibil sub CC-BY-SA. Această pagină prezintă informații legate de romane, nuvele etc. Această pagină prezintă informații legate de serial. Această pagină nu are toate secțiunile complete.

Luthor Tyrell a fost Lord de Highdarden.

Înainte de serie[modificare | modificare sursă]

Înainte de a deveni Lord de Highgarden, Luthor Tyrell a fost logodit, în 237 DC, cu Shaera Targaryen. Logodna a fost anulată din cauza căsătoriei în secret, din 240, a lui Jaehaerys Targaryen cu sora sa. Căsătoria n-a fost pe placul Caselor Tyrell și Tully.[1]

Luthor a căzut de pe o stâncă în timp ce vâna cu șoimul, iar, când nu a fost atent la calul său, a căzut în prăpăstie. După moartea sa, Mace Tyrell, singurul său fiu, a devenit Lord de Highdarden.[2]

De-a lungul seriei[modificare | modificare sursă]

Volumul 3[modificare | modificare sursă]

După ce se întâlnește cu văduva lui Luthor Tyrell, la nunta lui Joffrey I, Tyrion Lannister se întreabă dacă nu cumva Lordul de Highdarden își provocase singur moartea.[3]

În serial[modificare | modificare sursă]

Sezonul 3[modificare | modificare sursă]

Replici semnificative[modificare | modificare sursă]

O, l-am iubit destul, să nu mă înțelegi greșit. Era un om bun și nu lipsit de pricepere în pat, dar în același timp îngrozitor de nătărău.
Olenna Tyrell, către Sansa Stark[src]

Referințe[modificare | modificare sursă]

  1. Capitolul „Regii Targaryeni” din „Lumea de gheață și foc(secțiunea „Aegon al V-lea”)
  2. Capitolul 6 din „Iureșul săbiilor
  3. Capitolul 60 din „Iureșul săbiilor

Legături externe[modificare | modificare sursă]

Pagina folosește conținut preluat, tradus și/sau adaptat de la A Wiki of Ice and Fire. Pagina folosește material preluat, tradus și/sau adaptat de la Game of Thrones Wiki. Licența este CC-BY-SA, asemenea celei sub care este distribuit conținutul de la Urzeala tronurilor Wiki.