FANDOM

A Wiki of Ice and Fire favicon Game stub test Carte Serial Articol incomplet

Luthor Tyrell a fost Lord de Highdarden.

Înainte de serie Edit

Înainte de a deveni Lord de Highgarden, Luthor Tyrell a fost logodit, în 237 DC, cu Shaera Targaryen. Logodna a fost anulată din cauza căsătoriei în secret, din 240, a lui Jaehaerys Targaryen cu sora sa. Căsătoria n-a fost pe placul Caselor Tyrell și Tully.[1]

Luthor a căzut de pe o stâncă în timp ce vâna cu șoimul, iar, când nu a fost atent la calul său, a căzut în prăpăstie. După moartea sa, Mace Tyrell, singurul său fiu, a devenit Lord de Highdarden.[2]

De-a lungul seriei Edit

Volumul 3 Edit

După ce se întâlnește cu văduva lui Luthor Tyrell, la nunta lui Joffrey I, Tyrion Lannister se întreabă dacă nu cumva Lordul de Highdarden își provocase singur moartea.[3]

În serial Edit

Sezonul 3 Edit

Sezonul 4 Edit

Replici semnificativeEdit

O, l-am iubit destul, să nu mă înțelegi greșit. Era un om bun și nu lipsit de pricepere în pat, dar în același timp îngrozitor de nătărău.
Olenna Tyrell, către Sansa Stark[src]

Referințe Edit

  1. Capitolul „Regii Targaryeni” din „Lumea de gheață și foc(secțiunea „Aegon al V-lea”)
  2. Capitolul 6 din „Iureșul săbiilor
  3. Capitolul 60 din „Iureșul săbiilor

Legături externe Edit

Pagina folosește conținut preluat, tradus și/sau adaptat de la A Wiki of Ice and Fire. Pagina folosește material preluat, tradus și/sau adaptat de la Game of Thrones Wiki. Licența este CC-BY-SA, asemenea celei sub care este distribuit conținutul de la Urzeala tronurilor Wiki.