FANDOM

Casa Targaryen este una dintre Marile Case din Westeros, fosta Casă Regală a Celor Şapte Regate, înainte de a fi detronată de Casa Baratheon.

Targaryenii au adoptat religia şi multe din obiceiurile din Westeros, dar continuă să păstreze două din vechile obiceiuri Valyriane: prinţii şi regii Targaryen au voie să aibă mai multe soţii şi fraţii se pot căsători între ei.

MembriEdit

  • Regele Aerys II Targaryen, zis şi Regele Nebun, ucis de Jaime Lannister la finele revoltei lui Robert.
  • Sora-soţie Regina Rhaella Targaryen, tot din Casa Targaryen, moartă la naştere.
  • Fiul cel mare şi moştenitor, Prinţul Rhaegar Targaryen, ucis de Robert Baratheon în Bătălia de la Trident.
  • Soţia Prinţului Rhaegar, Prinţesa Elia din Casa Martell, ucisă de oamenii Casei Lannister.
  • Fiica Prinţului Rhaegar, Prinţesa Rhaenys, ucisă în luptă.
  • Fiul cel mare şi moştenitorul Prinţului Rhaegar, Prinţul Aegon, ucis în luptă.
  • Cel de-al doilea fiu al lui Aerys şi a Rhaellei, Prinţul Viserys Targaryen, Regele Cerşetor, în exil în Oraşele Libere.
  • Fiica lui Aerys şi a Rhaellei, Prinţesa Daenerys Targaryen, în exil în Oraşele Libere.

Legături externeEdit

http://www.hbo.ro/series/game-of-thrones/container/casa-targaryen_15392

Referințe Edit